hemma från gävle stad !


hejhej!
nu har jag kommit hem från gävle och har en sån ångest att dt är skola imorgon.. :'/
fyfan.
jag vill inte gå i skolan imorgon, är skjukt trött.
uscha buscha !
men jag har haft grymt kul i gävle måste jag få säga.
en toppenhelg helt klart.
ett härligt hotell rum med en grymt skön säng med kontroll och en skön och avslappnad stad att shoppa i.
men jag glömde kameran hemma så jag har tagit lite kort på mobilen som jag tänkte lägga upp.
jag har inte den bästa kameran på mobilen men dt får funka ändå.
så här har vi några bilder :)


här har vi famor på hotellrummet :)


här har vi sängarna som man hade fjärkontroller till ! :D
härligt!


och såhär såg dt ut när vi kom hem från stan med alla påsar och dess innehåll ! :D

och här är dom kläderna jag köpte, och så är dt halsband och ett skärp ;)


och dethär lilla köpte farmor ;) haha .. en aning skillnad.


men nej, nu ska jag sova tror jag, är otroligt trött.
men ha det bra !
godnatt och sovgott!

puss&kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0