måndag !


hejhej igen!
nu är måndagen den 18 januari 2010 avklarad !
sitter här vid datorn nu och tittar på lite olika hotell i gävle.
jag och farmor ska nämligen på en liten semester i gävle i helgen!
ska bli kul.
så nu sitter jag här och tittar runt lite grann på hotell och så.
har hittat ett rätt så bra hotell, som får duga.
haha XD jag är inte rik direkt !
men dt är ju mamma och pappa som betalar men ändå ;/
haha.
så nu blir det Scandic CH i Gävle.
dt får duga.
nej, dagen i skolan idag har vart okej.
lite småseg med det brukar väl måndagar vara, right ? :)
min skoldag :
* VIP
* NO
* spanska
*lunch
*gympa
* SO
* EV


en otrolig dryg dag, men den rann på ganska så fort.
imorgon är dt syslöjd!
gud vad jag längtar!

vi har fått dela in oss själva i grupper och så ska vi göra som en collection med kläder som man ska skriva om.
och sen så ska man sy minst ett plagg från sin collection !
superfun!
nej, nu ska jag ta och chatta lite på msn och sen in i duschen. ! :D
häärrliiggtt !
men ha dt bra !

puss&kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0