övertrött och tidig uppstigning imorgon bitti !

hejhej bloggen!
nu sitter jag här vid datorn och är övertrött och tanken på att jag ska gå upp tidigt imorgon gör mig illamående.
jag ska gå upp klockan 07.15.
DÖDA MIG !
men har inte någe större val.
det är bara att bita sig i läppen och dra sig upp ur sängen.
dt kommer ju bli kul i Gävle sen! :D
shoppdag med farmor och sedan en övernattning på scandic hotell.
kan inte bli bättte !
men just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och dt känns som om ögonlocken väger miljoner ton.
denna skolvecka har vart jobbig, tröttsam och den har gått otroligt långsamt.
men äntligen är dt helg.
:D
hoppas att alla ska göra något roligt i helgen ? :)
men nej, nu orkar jag inte sitta uppe.
nu ska jag bädda mig ner i en nybäddad säng och  verkligen somna in.
fyfan va härligt.
men alla får ha dt toppenbra så hörs vi!

puss&kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0