2010-07-03

hej bloggen :)
idag är det den tredje juli och solen skiner! imorse vid halv elva var det 41 grader varmt i solen på framsidan av vårt hus... varmt och otroligt underbart skönt!
jag gjorde inget inlägg igår :/ jag hann inte riktigt!
men i allafall så var jag med victoria hela dagen igår typ :)
vi hade jätte roligt! vi bakade kladdkaka med kokos, vi hälsade på hennes hästar, vi badade och hade det grymt roligt och skönt ! :) haha, vi gjorde en hel del roliga saker.
men i alalfall så kom jag hem runt 4, halv fem. sedan så åkte jag och mamma och pappa iväg med fyrhjulingarna. vi packade med vatten och bullar och kaffe och såklart systemkameran och åkte ut i skogen och hade roligt ! jag trodde det skulle vara rätt drygt men det var skitkul faktiskt. det skulle jag vilja göra om :) jag satte bakom mamma.
sedan så åkte vi hem en snabbis för att pappa skulle tanka sin fyrhjuling och när det var klart så tog mamma och pappa fyrhjulingarna medan jag tog moppen för jag skulle iväg till badet klockan nio så att jag skulle kunna åka iväg när jag ville :)
jag kom hem kvart över åtta och bytte om till bikini. elin och axel kom hit vid halv, tjugo i nio för att elin hade vart hos sin pappa så då samåkte vi till bjk tillsamans. när vi kom hem till elin bytte hon om och sen så åkte vi ned till badet. där mötte vi adde och dennis och lite senare var det jätte många där :) när jag och elin hade badat drog vi upp till affären och satt där med trevliga människor :) åkte hem så jag var hemma till tolv. då åt jag middag, jag hann inte göra det innan elin och axel kom. men jag åt middag och tittade på " guess who". efter maten och efter att filmen var typ slut så lade jag mig i sängen och somnade.
och nu idag vaknade jag och har sedan dess inte gjort så mycket.. jag gick in och dusha, klätt på mig, spelat gitarr, knäppt kort, kollat på film och bara tagit det lugnt. :) kvällen kommer spenderas med familjen.. vi hade tänkt åka till östhammar och öregrund och kolla lite :) ska väl antagligen också äta middag på någon trevlig resturang :)
här kommer lite bilder från igår :


såhär kommer vickan se ut som gravid ! :)


här är det fina och otroligt goda resultatet :)

victorias underbara häst :) cadoux. hahah( stavning?)

victoriias häst mymlan :)

sedan är det lite bilder från tripen med familjen igår :




det var det :)
ha det bra !
puss&kram svennebanan!

Kommentarer
Postat av: victoria

Lilla gumman... SNÄLLA TA BORT BILDEN PÅ MEJ! SER HELT JÄVLA DROOOGAD UT! :O<3



Hade oxå skitkul! Måste göras om ju! <3

2010-07-03 @ 20:26:08
URL: http://wictooriah.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0