söderhamn

godmorgon alla glada och morgonpigga människor:) hoppas att allt är bra med er, själv är det prima med mig, ska nämligen upp till söderhamn idag och träffa min moster och min kusin som jag inte har träffat på jättelänge. vanligtvis så bor min kusin i Norge med sin pappa så det blir sällan av att vi ses. men så var det så att min kusin har vart utomlands i ett halv år och kom hem den andra juli. så då hade min moster åkt och hämtat honom på flygplatsen och följt med hem till sverige. så jag ser fram imot att trätta honom efter en sådan lång tid! :)
så jag, mamma och farmor tänkte åka upp dit runt 11.. 12 någongång. hade planerat med vännerna att bada idag men det får vi kanske ta någon annan gång, om jag inte hinner hem till dess vill säga ;)
men nej, nu ska jag i och duscha så jag är klar när jag ska möta farmor vid bussen 11.10.
men ha det bra, puss och kram !
hasta luego amigos!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0