som ny

hej igen!
nu har jag gjort mig iordning sen mitt lilla joggingspass ;)
joggade i en halvtimme, sedan var det dags för sitt-upps ( 100 ) och sedan armhävningar(50). sedan gjorde jag en annan sak, jag vet inte vad det heter men man ska igentligen vara två personer men man kan göra det själv också. man lägge sig på golvet och håller i (tex: två bordsben) man ska liksom ligga mellan bordsbenen. sedan ska man ta upp benen i luften och släppa dem, och innan dem nuddar golvet ska man dra upp dem igen. och så gör man så flera ggr.
i allafall, så sitter jag här nu, ny dushad och fräsch.. känner mig som ny ;)
vad som kommer hända idag väntas och se, har ingen aning faktiskt. bara ta det lugnt och skönt är roligt det me ;)
men nej, nu ska jag ta lite kort tror jag :)
ha det bra ! kram

Kommentarer
Postat av: johanna

sjukt fina bilder!

2010-07-08 @ 20:51:18

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0