stan med evelina idag och migränanfall:/

hejhej bloggen! har precis kommit upp ur sängen nu, jag var så jävla trött när jag kom hem från stan idag. jag har nämligen vart inne i stan idag en snabbis med evelina och bytt lite kläder och köpte lite kläder också bland annat :)
ställde klockan på 7 för att senare ta en buss 10.10 in till stan ;) fyfan vad trött jag var när jag gick upp. men en het dusch sådär på morgonen brukar alltid pigga upp en ;)
åkte in till stan och hälsade på farmor på jobbet medanst jag väntade på evelina. Hon hade vart och tagit kort och fyllt i uppgifter till ID- kort :) men i allfall så kom hon lite senare och då gick vi till cubus där hon hade köpt kläder för en vecka sen ungefär men som hon ville byta. och vem fick sköta det om inte jag ? :P hehe
så jag lämnade tillbaka två linnen och vill byta storlek på en tjocktröja. det gick skitsmidigt. annars brukar det jämt bli en massa strul. att öppet köps tiden är ute eller att man har tagit av lappen som sitter på tröjan men den här gången gick det toppenbra !:)
när det var gjort gick vi in på ur&penn där jag skulle köpa en present till min mamma. en klocka som hon har tjatat och tittat på jätte länge nu. så då tänkte jag att, vafan.. att köpa en klocka mot allt som hon har gjort för mig i mitt liv är ingenting så då slog jag till och köpte den dära vita klockan. se blid nedan ;)
hon blev såklart jätteglad!

men i allafall så när det var klart gick vi in på gina tricot. ( ni som kanske inte vet så är det 50% rea på gina). så vi gick in dit och kollade lite. hittade inte så mycket men köpte i allafall en tröja och ett halsband :) se bild nedan.
sedan gick vi till evelinas mammas jobb tror jag det var. vi gick upp dit och sa hej och sen gick vi till cupido för att köpa oss en varsin sallad. har ni ätit på cupido någon gång eller ? OTROLIGT GOD SALLAD DÄR!
älskar cupido!
men så tog vi med oss salladerna och gick och satte oss vid fyrisån :) vi satt där och pratade och hade trevligt. sen så gick vi till evelinas tandläkare för att hon skulle hämta vax till tandställningen och ett plåster till skavsåret som hon hade fått på foten :/
sen så gick vi till bussen och åkte hem. 

och när jag kom hem sen började jag känna av lite av en huvudvärk! ajajaj ! sen kanske bara 30 minuter senare så fick jag värsta migränanfallet. har inte gått över än heller. gör as ont och hela huvudet pulserar blodet i skallen så det känns som om huvudet kommer spricka när som helst! hoppas det blir bättre. annars får jag sätta fingrarna i halsen och spy. varje gång jag har migrän och det går aldrig bort så brukar jag sätte fingrarna i halsen och spy. det går över då. jag vet inte varför men det hjälper.
haha, men skitsamma.
nej, jag måste lägga mig i sängen nu och vila, huvudet kommer spricka om jag sitter kvar här.
men ha det bra !
kram !

Kommentarer
Postat av: rebecka

snygg klocka!

2010-07-28 @ 01:21:31
URL: http://rebecka.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0