torsdag

halojsan :)
hoppas att allt är prima och bra med er, själv är det en helt okej början på denna torsdagen :)
vaknade upp vid tio, gick upp och satte på mig bikini, åt frukost med mamma, lade mig i solen en liten stund, gick upp och dushade, gjorde mig iordning och nu sitter jag här :)
men i allafall så hade jag jätte roligt igår i söderhamn :)
det var jättekul att träffa moster och kusin igen! och det ännu roligare är att dom kommer hit idag, hem till oss och ska sova över :) vad mysigt va?
vi kom till söderhamn vid tjugo i två igår typ och gick då och tittade på lite olika affärer och fick också med mig hem en massa fina kläder som ja är supernöjd över !
se bilderna nedan:

och här är två bilder från söderhamn:

och sedan sköningarna själva:
kusin& moster :)
men nej, ska snart träffa en kompis så vi ses och hörs :) kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut dagens outfit? ;)

2010-07-08 @ 16:49:16
Postat av: victoria

ska börja göra det från och med idag :)

2010-07-08 @ 18:41:44
URL: http://viiccanwws.blogg.se/
Postat av: johanna

hej gumman :)

sjukt fin blogg !

hur mår du ?

2010-07-08 @ 20:50:30
Postat av: Vickan

sv: tack gumman! skönt med tunnt hår faktist. Haha! <3

Ja! visst va paraplyet fiint? :D:D

2010-07-09 @ 09:56:07
URL: http://wictooriah.blogg.se/
Postat av: Malin ∫ Love is forever ♥

yes du har rätt, det är i El Gouna :) har du varit där?



det är bara bra med mig, med dig då?

2010-07-10 @ 01:00:17
URL: http://loveisforever.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0