hemma igen

hejsan bloggen. förlåt att jag inte har uppdaterat på länge, jag har ju trots allt varit hemma i en vecka på torsdag men det har inte blivit av :P
men i allafall så hade jag det toppen bra i grekland. vi hade tur med vädret och tempraturen var upp till 45 grader. toppen om ni frågar mig :) brände mig dock andra dagen på magen och ryggen men det gick över på en dag så dan efter så låg man ute i solen igen och stekte. underbart! och så badade jag i havet också, vattnet var heklt turkost!! man såg botten och det var så jävla fint. men det var inte lika roligt att få en kallsup, då blev det otroligt salt i munnen :P
vi tog en massa kort men jag har inte laddat över dom från kameran till datorn än men jag har därimot tagit kort några saker jag köpte i grekland som jag kan lägga upp :)
jag köpte mycket mer men lägger bara upp dem här :)



en lång klänning, väldigt sval och går lite i färgen mörkgrön.

sedan har vi en topp eller en tunika, vilket som:)
tunika/topp, väldigt sval och är turkos.



sedan köpte jag en strandklänningi siden! otroligt skön!


sedan köpte jag tre ringar, som jag ÄLSKAR!




och sedan köpte jag tre armband som jag också är väldigt nöjd över :)

that's it ! jag kommer ladda upp mer bilder från grekland.
nej, nu ska jag ta moppen och åka en liten sväng. tänkte möta upp malin :)
men ha det bra och kram !

Kommentarer
Postat av: Vickan

Fiiiiint! <333

MEn hallå! nästa gång får vi åka utomlands med i sommar! <3333

2010-06-30 @ 22:49:37
URL: http://wictooriah.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0