otrolig dålig uppdatering

sry, jag har inte laddat upp på typ, vad är det ? tre veckor ? :O
lång tid! men faktiskt har det inte hänt så mycket så det gör kanske inte så mycket :P
men i allafall, nu är det sommarlov och äntligen är högstadietiden slut och gymnasiet närmar sig. jag är överlycklig att ha gått ut ur nian nu men är ändå ledsen. jag kommer sakna min klass som fan - elr i allafall några av dem ;) liksom vafan, vi har gått i samma klass i tre år så det är inte så jävla lätt att bara skiljas åt olika håll. men vi har i allafall lovat varandra att vi ska hålla kontakten så jag hoppas att vi verkligen gör det också, skulle bli otroligt besviken annars. 9D är done nu liksom och jag hatar det !
men i allafall så kan jag berätta lite om skolavslutningen ;)
klockan 17.30 skulle niorna vara uppe i kyrkan där vi skulle höra rektorns långa tal och sjunga psalmer och höra olika elever sjunga och spela. det blev faktiskt otroligt lyckat den här terminen på avslutningen. dom andra har vart så dryga och sega så att man nästan har somnat sittande i kyrkan. men i allafall så uppträdde tre tjejer. en av dessa var malin westerlund, my polar-bear! HAHA :D hon sjöng almost lover och hon var jätte duktig :)
men i allafall, efter kyrkan gick vi ned till skolan igen och till klassrummen där vi skulle få våra betyg och säga hejdå till varandra. jag orkar inte skriva upp mina betyg men jag är väldigt nöjd faktiskt :)
så vi fick betygen och så tog vi såklart några foton ! :D

när allt det var klart åkte jag hem med mamma och pappa innan jag skulle åka iväg igen till fabian där jag och några kompisar skulle campa ( tälta). när vi kom hem sen så fick jag ett sjukt fint armband av mamma
(inte armbandet på headern). det är med barlocker och är jättefint. sen så kom pappa med två stora paket, och tankarna i huvudet började flyga omkring, massviss med tankar om vad det skulle kunna vara i paketen. men i allafall så fick jag äran att öppna dessa hårda, stora paket. och det första jag såg när jag rev av ett av pakteten var NIKON märket. :D jag blev överlycklig. och där låg den sedan, i den där kartongen låg min älskling. min NIKON!
överlycklig, ja !
äntligen har jag en systemkamera !

när jag hade gråtit klart av lycka packade jag ihop sovsäck och kläder till kvällen, och när allt det var färdigt tog jag moppen till fabian med tjejerna. vi satte upp tältet och gick sedan ner till badet för att kolla om det var några roliga typer där nere, vi träffade några men jag och eve ledsnade så vi gick hem till fabbe igen och satte oss i tältet och pratade. senare på kvällen kom alla till fabbe och då grillade vi massmelows(stavning?) och hade mysigt!
vi hade roligt hela kvällen/natten och morgonen till klockan 4 då vi somnade och sedan vaknade vi vid 9 typ.

jag hinner inte skriva så mycket mer nu :/ ska kolla på film med familjen, men ha det bäst underbara människor.
puss&kram svennebanan!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh va kul att du fick en systemkamera som du velat ha!

hehe nej men så är de..

och du va inte alls ful på bilden!

SOMMARLOV <333333333333333333333

2010-06-11 @ 23:57:46
URL: http://eemmasjostrom.blogg.se/
Postat av: malin

HAHAHAHAHHAHAHAH !

polar-bear!

mitt nya namn.

puss gumman, klart vi ska hålla kontakten! :)

<3

2010-06-12 @ 03:00:07

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0