shopping och grekland

hejsan :) 
nu har man packat klart resväskan, det ändå som fattas nu är sminket och det såklart men det packar jag i inatt när jag har sminkat klart mig inför resan till grekland. vi ska åkte hemmifrån klockan 3 ungefär och planet går klockan 6 :/ tidigt! hoppas jag somnar på planet så man får lite sömn. men i allafall så har dagen vart helt okej faktiskt. vaknade tidigt och gick upp för att göra mig iordning. sedan så kom mamma upp ur sängen och vi åt frukost och sedan åkte vi in till stan för att hämta pengarna som vi hade växlat till och sedan så skulle vi köpa solskydd och after sun.
men det slutade med att vi hamnade på några klädbutiker trots allt ;)
fick hem några fina saker tycker jag :)




det blev en väska, en tröja och ett par skor :) är nöjd med allt jag köpte, vilket är ovanligt ;)
men nej, mat nu !
jag gör ett sista inlägg sen innan det bär av mot arlanda och grekland ;)
kram !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0