2010-03-14


hejhej bloggen :)
dethär blir ett kort inlägg för snart så börjar Wallander.. eller ja, det börjar nu men ändå.
idag har jag tvättat av min smutsiga moppe. den var helt dammig.. den har ju stått i garaget hela vintern så idag var det dags att bli lite ren :) den blev jätte fin ! och sen så blev det en åktur med moppen tillsamans med elin :)
härligt underbart !
men aja , här har vi några saker jag som har förälskat mig i :) saknar sommaren !
men nej , nu måste jag kolla på Wallander ! :D
ha dt bra !
puss&kram svennebanan !


Kommentarer
Postat av: sandra

åhh, vill också ha !!

saknar dig gumman, fest i helgen ? :D

2010-03-15 @ 10:40:35
Postat av: pontus

hur är dt mongoli ? :)

haha , skoja XD

men klart vi ska ha fest ! :D

2010-03-15 @ 10:42:10

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0