ajaj !

hejhej bloggen.
idag är dt tisdag och jag har en sådan jävla smärta i foten. dt hände en liten olycka igår på gympan.
Dt är lite svårt att förklara vad som hände, men det gick till såhär typ..
vi hade haft uppvärmning på gympan och så skulle vi ställa upp bänkar på en rad i mitten av gympasalen. och så satte sig eve på en av bänkarna och så ställde jag mig framför henne. och så skulle hon luta sig bakåt och lägga ryggen på golvet medanst hon hade rumpan på bänken. lite svårt att förklara med ord men i allafall när hon låg där på golvet så räckte hon upp armarna i luften så att jag kunde dra upp henne. så jag tog i hennes händer och skulle dra upp henne, men då så vickade bänken rakt över alla tårna på höger ben .. ajaj !!
så jag sprang in till toan och tittade på tån för att jag såg att jag började blöda för att det blev en blodfläck på strumpan. så tittade jag iallafall och då blödde jag och typ alla tår var as blåa och så gjorde det skitont också såklart.
så jag tog av mig kläderna och satte på min mina " vanliga " kläder. sen så ringde jag mamsen som fick komma och hämta mig. När vi kom hem sen så hade jag as ont och tårna blev as blåa och så började jag känna smärta i foten också, och såklart blödde jag. så mamma ringde til ackis och dom ville att vi skulle komma in och röntga foten för säkerhets skull. så vi åkte in och då sa dem att jag hade fått en spricka i foten. så dem gipsade och sen åkte vi hem. Senare på kvällen,typ vid 11 så ringde dem till mammas mobil och berättade att dem hade sett fel på röntgenbilderna. jag hade ingen spricka i foten, utan att jag hade två sprickor,en i stortån och en i  tån brevid den, så vi blev tvugna att åka in idag och ta bort gipset och sätta dit bandage istället eftersom att man kan inte göra så mycket åt en spricka i en tå. så nu sitter jag här och har ont som f*n !! jag undrar verkligen hur man inte kunde se första gången att jag hade två sprickor i tårna istället för i foten. tkr det är lite konstigt men aja.. vi får väl hoppas att det är tårna nu då.
men aja .. sitter här i allfall och tittar på " hem till Midgård" , tittar på alla avsnitten ! :D så jävla härliga ! :D

ha dt bra !
puss&kram svennebanan !


Kommentarer
Postat av: sandra

gumman, saknar dig som fan <3

krya på dig sötnöt !

2010-03-12 @ 20:47:55
Postat av: Johan

krya på dig :)

2010-03-12 @ 20:49:32

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0