en söndag med bästa kusinen !


hejhej !
idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, för det mesta tagit dt lugnt :)
jag vaknade vid 9 , men i själva verket var den ju 10 eftersom att klockan hade ställt fram sig en timme i sommartid.
men jag vaknade och satte mig vid datorn och tittade runt lite .. hittade bland annat jätte fina textilskor på h&m :)
men tiden gick och vid halv 3 ( sommartid) tog jag moppen och åkte till kusinen i vattholma och hade en mysig eftermiddag med henne :)
vi kollade på katten Gustav , hahahha .. och sen så spelade vi sims och såklart så snackade vi en massa skit ! :D
jag diggar katten Gustav, han är klockren ! ;P han säger såna jävla sköna kommentarer ! :D
men aja , kom hem vid 20 i 8 och då åt vi , sen så gick jag in i dushen och rakade bena och tvättade av mig, så nu är jag ny dushad och har lika lena ben som en bebisrumpa ! :D
men nej, nu ska jag smörja in bena i lotion så det inte börjar klia !
skriver mer imorgon , kram :)

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! Hoppas att du får en toppenbra kväll :) KRAM

2010-03-30 @ 20:47:02
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Sofie

fin bild =)

2010-03-30 @ 21:33:16
URL: http://sofiefi.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0