morgon



godmorgon sötnosar :)
sovit gott ? drömt sött ?
jag har gjort både och ja ;)
var grymt trött igår när jag lade mig, ögon vägde ton och jag benen var svaga. jag måste ha somnat otroligt fort för jag kommer knappt ihåg att jag lade huvudet på kudden, haha.
men jag har sovit toppen skönt och har drömt fina drömmar inatt :)

vad händer idag då ?
jag har inte riktigt planerat min dag än.. har tänkt på att kanske åka över till mormor och tjäna lite pengar till systemkameran. jag ska nämligen jobba lite där hemma med att klippa gräset och rensa ogräs och tvätta bilen och såna grejer, och när allt det är klart får jag pengar. vet inte hur mycket men vi skulle komma ´överens om ett pris :)
ska kanske också vara med kusinen kanske, tänkte smsa och fråga vad hon gör :) men nej hörrni, toppenfint väder ute idag så nu är det bara att springa in i duschen och sen klä på sig och sedan ut och njuta :)
hoppas ni får en toppendag underbara människor :)

puss&kram !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0