torsdag

hejsan underbara söta människor ! :)
hoppas att ni mår bra :)
mår själv väldigt bra faktiskt ..

min dag idag har vart okej
* först vip
* sen SV
* sen SO
* sen NO
* LUNCH
* mer än en timmes rast
* ENG
* slutade !
men i allafall på den långa rasten gick jag hem till en kompis där moppen stod, så jag hämtade den och så åkte jag och eve och tankade .. sen så blev det tillbaka till skolan där vi mötte elin och sen så åkte vi till camilla där alla andra tjejer var så vi var med dem en liten stund :)
för mig är skolan bara en pina så jag berättar inte om lektinerna , men när vi slutade så åkte jag och eve till affären där vi köpte glass och när den glassen var i magen köpte vi oss en varsin colaburk och drack upp den, vi var grymt törstiga .. men sen så drog vi till badet där vi träffade adde, david, elin och patrik :)
adde och david badade men sen så vi halv fyra så drog jag upp till affären igen för jag skulle klippa mig!
så jag klippte mig och blev faktiskt rätt nöjd, men problemet med mig är att jag kan inte fixa mina frisyrer. jag kanske har frisyren i några dagar men sen så skiter jag i den liksom ;)
men i allafall så åkte jag hem sen efter klippningen. och sen så kanske efter en timme så åkte jag in till bjk igen föra tt möta eve, vi skulle äta på greken.. så vi käkade och då kom elin och patrik.. och när vi hade käkat klart drog vi till badet igen där vi satt och pratade .. och mitt i alltihop fick jag och eve för oss att vi skulle ta vårt första dopp.. så vi åkte hem till david där eve fick låna moppe hjälm så jag kunde skjusa henne hem till henne så vi kunde byta om ( eve cyklade innan). sen när vi kom hem till henne så bytte vi till bikinis och sen så åkte vi till badet ! och då tog vi vårt första dopp :)
lycklig fan !
men aja, måste kila nu !
hoppas på att vi ska bada imorgon igen ! :)
men ha det bra, puss&kram svennabanan!

 älskling på bilden :)


Kommentarer
Postat av: sebbe

Ätligen klar med in musikuppgift. ligger uppe på min blogg. kolla in.

2010-05-24 @ 20:19:16
URL: http://fortfrolic.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0