Armband säljes!

hej hej bloggen och alla underbara människor.
hoppas att allt är bra med er, själv är det prima.
jag tänkte bara lägga upp ett inlägg nu och berätta att jag och min mamma säljer armband.
berlock armband( stavning?) som är helt oanvända och vi designar dem sjävla.
jag har lagt upp lite bilder här under på några av alla våra armband.
Om du skulle vara intresserad av ett armband så är det bara att höra av dig till mig så fixar vi det utan problem. Du kan även få göra egna önskemål på ett eget armband. Storlekarna vi har på armbanden är 18- 21.
Angående priser beror det på vad du vill ha på ditt armband. Men som sagt, är du intresserad så hör av dig.
Hoppas ni får en trevlig kväll.
puss & kram.
 










Kommentarer
Postat av: Essa

sv: Härligt att höra! :) Nej man ska ju inte det! ;)

Det var så lite så!

Det är fina fisken med den lille sorken! :)

Kram!

2010-11-04 @ 09:54:30
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



hur har dagen varit för din del då?:D

sj ska packa snart.. ska åka ti NY imorgon, så längtar som fan:p hehe~~



kmr ha bloggpaus medan jag e borta iaf..så du får ha dt bra i den kalla sverige:p

2010-11-04 @ 16:31:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

cha cha bloggen, nej då men hej viccan :P , här kommer min kommentar som du har längtat efter så mycket! hahah närå

ville bara säga att du är bäst och underbar på så många sätt. :) blir så glad när jag är med dej, alltid ett leende på läpparna. alla våra stunder vi har då vi skrattar åt helt randoma grejer och snabbspolar på michael jacksons låtar och sitter sen och asgarvar åt de.

är så glad att ja träffa dej. <3 <3 <3 puss gumman

2010-11-06 @ 22:50:47

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0