ork är något jag inte har just nu!

hej hej, är på så jävla surt humör just nu, är så sjukt trött och jag måste verkligen plugga matte till imorgon men jag orkar helt enkelt inte, jag är trött och skulle lugnt kunna somna nu på än gång, så ork är något jag inte har just nu.
jag har faktiskt pluggat matte hela dagen igår och sen nu idag från de att jag kom hem till nu, fattar rätt så bra, hoppas bara det sitter i huvudet tills imorgon..
i allafall sitter ja här vid datorn nu med hög musik och lyssnar på petters låt " mikrofonkåt" fast med september. så jävla bra!
snart nu, klockan åtta är det 24 timmar på tv:n , med maria montazami och anna book. så det får man inte missa!
men ha en skön onsdagskväll, puss!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0