söndag kväll

hejhej bloggen. hoppas att allt är bra med er, själv är det rätt så okej.. är lite trött och så men annars så knallar det på.
är jävligt nervös inför imorgon, ska få tillbaka geografiprovet imorgon och är väldigt nervös för medelvärdet såg inte så bra ut.. G var typ 11 och vårt medelvärde i klassen var 14.. ajajaj! och jag kommer få ig, fy!
och så har jag nationella prov i spanska på tisdag, känns ju sjukt bra när man inte kan spanska!!
men nej, ska inte hetsa upp mig.. får ta de när de kommer..
idag har jag i allafall varit med elin på eftermiddagen. vi kollade på film och jag fick hjälp med historian..
elin åkte hem runt fem.. och då gjorde ja i ordning mat och runt sju kom mamma och pappa hem från dalarna.
och nu sitter jag här i soffan med datorn framför tv:n.. kollar på " vem kan slå philip och fredrik" ..
ska nog in och duscha snart.. sen blir det beck-advokaten på tv..
vi hörs imorgon, godnatt och sovgott :)
puss

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0