söndag

hej alla glada!
har precis kommit ut ur duschen efter en lång och trevlig morgon hemma hos familjen kjessel.
jag lade inte upp något inlägg igår men kan berätta lite kort om gårdagen.
jag köpte en ny mobil igår, för mina egna pengar faktiskt.. ( stolt). det blev en Sony Ericsson Xperia X8. är sjukt nöjd med den, förutom att mamma tvingade på mig att byta till telia, vilket är lite mindre bra..
men aja, skitsamma !
senare på kvällen runt sju skjusade pappa mig hem till sara där jag skulle sova över :) vi hade jätte kul, skrattade, spelade ishockey spel , kollade på tv, skrattade igen, och igen, och igen och igen !
haha, alltid kul med dig sara :)
vi somnade runt halv ett, ett.
vet inte riktigt när vi vaknade men vi låg i sängen ett bra tag och pratade innan vi gick upp för att äta frukost. sen så efter det lade vi oss i sängen igen och snackade och kollade på timon och pumba.. ( vi går visst i första ring).
och sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och nu sitter jag här efter en varm och skön dusch!
toppen!
ikväll kommer moster över och ska sova här tror jag.. haha.
men nej, nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite historia..
puss !

Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt fin blogg!

2010-11-25 @ 19:24:24
Postat av: victoria

sv: tack så mycket :)

2010-11-25 @ 19:25:01
URL: http://viiccanwws.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0