underbar och älskad av alla

nu sitter jag här i sängen med datorn och tittar på "underbar och älskad av alla". är sjukt trött. 
dagen blev lyckad och förtjänas att göras om. var med sara och elin och hade en trevlig eftermiddag med film, skratt och snack. alltid roligt. 
imorgon ska mamma och pappa åka iväfg med fyrhjulingarna på någon träff typ uppe i dalarna så jag blir ensam hemma hela dagen. vad ska man hitta på?
ska eventuellt vara med elin och kolla på film och bara ha roligt. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. hehe (a)
men nej, nu ska jag stänga av datorn och njuta av lördagskvällen.
just det, imorgon är det farsdag så glöm inte att gratta era fäder ;) 
sov gott. 
pusspuss
en liten fin bild får pynta inlägget. 
 min gulliga älskling som liten bebbbiisss !


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0