dåligt dåligt!

hej bloggen!
förlåt.. det var jätte länge sen jag lade upp ett inlägg, så nu är det dags!
klockan är halv ett på natten nu och jag sitter i sängen med datorn och lyssnar på musik. mysigt!
jag har liksom inte haft tid att uppdatera på bloggen, har haft så mycket prov och läxor så fritiden har inte räckt till till att blogga. Men nu är det ju höstlov och det är ju underbart skönt!
Men det här veckan har jag fyllt år bland annat. 16 år.
16 är bara en mellanålder tycker jag. det händer liksom inget speciellt, samma sak med 17.
men i allafall så har jag fyllt år, fick bland annat: pengar, kläder, one piece -dress, parfym , smycken m.m.
Är jätte glad och nöjd!
Annars så har det inte hänt så mycket mer förutom att man har haft mycket prov och läxor.. som vanligt! börjar bli en vana nu..
men vad händer på lovet då?
- ja, jag skulle ha vart med stina idag och igår och att hon sen skulle åka hem på onsdag, men hon blev akut sjuk så det fick vi hoppa.. :( hade verkligen sett fram emot att träffa henne!
men vi bestämde att vi skulle hitta på något senare på lovet.
annars så ska jag väl bara vara med vänner och ta det lugnt! måste plugga lite också.. såklart.. vaddå lov?
har prov första dagen efter lovet också.. skitkul!
men nej, nu ska jag sova.. är grymt trött.
ska bättra mig på att uppdatera! lovar!
men ha det så bra alla kära små hundar!
puss puss!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0