torsdag

ett kort inlägg blir det idag :)
hade sovmorgon till 10.10 så gick upp vid 7 och tog det lugnt och skönt, klädde mig och sminkade mig i lugn och ro, underbart!
åkte moppe till elin, och sedan gick vi till bussen. tog bussen in till skolan, hade geografi och matte. sen slutade vi, tog bussen hem, gick hem till elin, elin följde med mig hem, vi kollade på film, elin åkte hem runt halv 6, jag åt middag och nu sitter jag här ;)
fryser som fan så ska nog fylla upp badkaret med varmt vatten och bubblor ! :) skönt!
men nej hörrni, hoppas ni har det bra, det har i allafall jag de :)
kram på er <3

PS: det är jävligt kallt ute !
  
jag saknar sommaren.


Kommentarer
Postat av: Essa

Sv: Halloj! :)

Allt är toppen, lite trött bara!

Allt bra med dig? :)

2010-10-27 @ 11:06:54
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: Essa

Underbar bild! :o

2010-11-03 @ 07:31:24
URL: http://essavond.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0