röda rosor vid min grav, tack!

halli hallå.
har precis kommit hem från sara den rara.. vi har pluggat.. eller ja.. plugga och plugga vet jag itne precis men vi har i allafall haft kul!
plugga är i allafall något jag måste göra nu, jag känner mig så sjukt pressad! har prov på torsdag, och jag kan ingenting.. spanska läxa till fredag, kan ingenting.. jag ska läsa ut en engelskbok med 300 sidor till näst nästa vecka.. jag har inte ens läst en ända sida.. så ja, jag känner mig sjukt nere! vi har bara gått i skolan i cirka 3-4 veckor och jag är redan skoltrött..
men nej, ja måste verkilgen plugga nu..
hoppas ni har haft en bra dag oavsett att vädret har vart piss.
puss&kram svennebanan!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0