trött torsdag

hej hej!
det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg på bloggen så tyckte att det var dags nu, eftersom att jag inte har något bättre för mig..
jag sitter just nu i skolan, fast vi har sovmorgon till tio. Synd bara att jag inte kan utnyttja den! hade hoppats på det men kunde inte få skjus så det sket sig!
men i allafall, i dag är det torsdag.
dagen börjar med geografi, matte, lunch och sen klasstid och slutar klockan 13.20 tror jag!
är så jävla trött så längtar tills jag kan få komma hem och ta det lite lugnt!
vad har annars hänt i veckan?
måndag: inget speciellt, gick i skolan till typ 3, tog bussen hem och fick en tv av pappa! en 42 tum :D
tisdag: åkte till skolan och åkte hem på än gång efter skolan för att plugga lite engelska.
onsdag: hade engelskaprov, slutade vid 3, gick ned på stan en snabbis och tog sedan bussen hem!
torsdag: efter skolan blir det till att åka hem och ta hand om den nya katten som har kommit till familjen!

nej, ska ta och göra lite sam nu när jag väl sitter här själv.. så den blir gjord någon gång!
men ha det bra!
puss och simma lugnt!


hur söt är inte denna läckerbit?

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0