ge mig vår!

hej hopp !
sitter här vid datorn, vilket jag i stort sett har gjort hela dagen.. ;)
har kollat runt på lite kläder och visst hittade man fina saker, fint till våren!
kan det inte bli vår snart? dt räcker med snö och kyla nu!
det ska vara snö på julafton och nyår men sen får den gärna försvinna för mig! är ingen riktig snö människa!
vad har jag annars gjort idag då? - nja, jag har läst ut engelskaboken, äntligen! jag har suttit vid datorn och suttit vid datorn ännu mer, jag har startat moppen så det har fått stå och gått lite grann. eftersom att jag inte har kört på hela vintern så var det på tiden att den fick stå och bli lite varm. sen har jag väl inte gjort något speciellt idag.
imorgon vet jag inte riktigt vad som väntar, ska försöka skriva engelskagrejen, får se nu hur det går.
men hoppas att allt är bra med er och ha en fortsatt trevlig kväll!

puss.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ska vi slå ögona i kors och sova?! :)

låter som en bra idé GODNATT! (a'

2011-01-07 @ 03:48:21
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Dilin

Tack :D !



bara bra , sj ? :)

2011-02-18 @ 14:37:47
URL: http://diilins.blogspot.com

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0