nästa: fredagsmys!

hejhej!
var länge sen jag gjorde ett inlägg så tkr det är dags nu.
idag är det fredag och snart är fredagsmyset i full gång här hemma! mysigt med fredagar!
veckan har rullat på, fast ovanligt sakta... "/ men nu är det fredag så jag ska inte klaga ;)
min vecka i skolan kortfattad:
måndag - slutade 15.40.. suck -.- sprang ned till stan efter skolan för att köpa en ny plattång och fick tag på en bra!
tisdag- slutade vid ett någongång? ;) åkte hem med sara hem till henne och hade roligt!
onsdag- slutade vid typ 13.30? eller nåt sånt.. ? ;) åkte hem och tog det lugnt!
torsdag- slutade vid 12.20, gick ned på stan med elin för att äta lunch tillsamans med evelina. trevligt!
fredag - slutade vid 13.20. gick till bussen på än gång och städade rummet när jag kom hem.
så ja, min vecka har väl varit helt okej faktiskt!
nu väntar en skön helg med bara lite lite plugg, vilket ska bli skönt!
nej, en dusch innan maten skulle sitta fint!
puss!


Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0