uprising

hejhej!
hoppas att allt är bra med er, själv är det prima förutom att jag är dö trött..
har precis kollat igenom lite matte och pluggat lite på det, ligger så sjukt mycket efter så kände att jag behöve titta igenom lite grann eftersom att jag har matteprov den 14/1.. samma vecka som vi börjar -.-
men aja!

igår var jag och mamma och kollade på bio. det blev Änglagård, tredje gången gillt. den var riktigt bra tkr jag! den är absolut värd att se!
men i allafall så var bion slut vid fem ungefär då mamma skjusade mig till malin där det blev övernattning. vi hade riktigt kul. länge sen vi såg varandra så det blev extra mycket skitsnack ;)
vaknade upp vid elva idag av att klockan ringde, vi låg i sängen och sega, gick ned och åt frukost och sen blev det en slapp för/ eftermiddag, men det är ju skönt det med.
kom hem runt fem och nu sitter jag här vid datorn och funderar på att ta en dusch. skulle vara ruskigt skönt!
imorgon blir det nog stan för lite shopping! roligt. ska försöka på tag på ett par nya converse eller om jag väntar till senare, haha. vi får se hur det blir med den saken!
vi hörs säkert imorgon.

puss& kram!

Kommentarer

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0