varför har min mamma jämt rätt?

hejhopp!
har precis kommit hem från elin efter att ha vart inne i stan och simmat på fyrisshov. lite uppfriskande det!
var väldigt mycket folk för att vara en fredagsmorgon.. trodde många vuxna jobbade.. men tydligen hade jag fel. men det var roligt ändå :)
jahapp, hur är det med er då? hoppas att det är bra i allafall! själv är det väl prima förutom att jag hostar igen! vafan, jag som trodde jag hade blivit frisk, tydligen inte!
mamma sa det imorse när hon skjusade in mig till stan,
M: ska du verkligen bada nu när du precis har varit förkyld?
V: jadå, herregud jag är ju frisk nu!
haha, vad tror ni inte att det första jag känner när jag hoppar i poolen och börjar simma?
jodå, precis ! jag börjar host igen! fuck off !
mamma hade rätt igen! hur kan hon veta så mkt om det? haha, aja.. ännu ett mysterium!
nej, ska städa rummet lite för imorgon kommer malin över och sitta barnvakt står på schemat! ska bli kul!
ett inlägg kommer upp imorgon!

puss!

ska nog poppa lite popcorn och titta på en bra film efter städningen, ser väldig frestande ut!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ni som missade chansen igår, har chans idag! :)

direktvinnare klockan 20:00 till dagens blogg! :)

anmäl dig! :)

2011-01-07 @ 18:08:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0