2011-06-23

hejhej!
sitter här i soffan och önskar att det snart ska sluta regna. har regnat hela dagen nu och det får gärna sluta nu när jag ska möta upp malin på stan. usch + att jag inte har ett paraply..
haha, men iallafall.
ska snart ta och dra mig ned mot stan för att möta upp malin. ska bli roligt!
ska ta och titta på ett par skor när jag ändå är där och ska ta och titta på en bikiniunderdel på än gång.

senare ikväll blir det lite torsdagsmys med malin över en härlig middag och en höjdarrulle på tv:n.
och imorgon är det midsommarafton. det ser jag verkligen fram imot. då blir det tjejkväll hos en kompis med några vänner, grillning står på schemat..! like alot!
vad ska ni göra på midsommarafton?

nej, ska ta och börja klä på mig ytterkläderna nu och bege mig ut i regnet.. usch!
ha en jättebra torsdag!
puss!

my love


Kommentarer
Postat av: cassandra

SV: Så skönt att höra! Idag ska jag nog bara fixa det sista inför imorgon. Alla mina syskon med familjer kommer hit till oss och ska fira midsommar! :D

Händer hos dig då? :)

2011-06-23 @ 16:34:24
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: inget allvarligt. bara estetiska skäl. X)



ok. :) nja. det regnar ju en del idag. Men ska nog cykla iväg sen och plocka lite midsommarblomster tills imorgon. ^^, vad hittar du på?

2011-06-23 @ 16:45:33
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se/
Postat av: Alla

sv: Kul att du är med i veckans blogg! Jag hör av mig när jag har utsett finalisterna. :)

Glöm inte ju mer du kommenterar så har du större chans att vinna!

Följa varandra via bloglovin?

2011-06-23 @ 16:52:31
URL: http://www.allasaleh.bloggplatsen.se
Postat av: Nutjarin- bloggare från Strängnäs

sv: idag ska jag bara åka hem till min pojvkän och imorgon blir det att fira midsommar med mina familj och närmaste :)

Hoppas du får en bra midsommar" Verkar jättemysigt det ni ska göra :)

2011-06-23 @ 18:31:09
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0