helt slut tjej!

hur trött är inte jag just nu? herregud!
har precis kommit hem från en springrunda.. 6 ½ km + ett träningspass på det.. ja, jag har dålig kondis! haha
har inte gjort ett inlägg här nu sen i onsdags eftersom att jag åkte hem till mamma i torsdags där hon inte har någon internet så har jag inte haft möjlighet att göra ett inlägg men nu när jag är hos pappa så tänkte jag slänga in ett.
som sagt var vi och åt på resturang i onsdags, vilket var väldigt mysigt.. efter det blev det även ett biobesök. nu kommer jag dock inte ihåg vad filmen hette men det handlade typ om en kille som fick ett piller av en polare som gjorde att med hjälp av pillret så steg hans IQ skit mycket.. haha.. ja, jag suger på att förklara men det var något sånt..

i torsdags åkte jag hem till mamma och på dagen gick vi på stan där jag fick hem en hel del grejer. mycket kläder - me like alot!
 igår så gjorde jag inte så mycket, var hemma hos mamma och hade mysdag framför tv:n i det trista vädret.
idag så åkte jag och mamma upp till gränby för att hitta en bikini till mig.. gick det bra? - nej!
jag fattar inte varför jag har så svårt att hitta en bikini. haha.. så det får vi vänta med.

nu då så har jag precis kommit hem efter en springrunda och ett träningspass så är en aning trött och svettig så ska hoppa in i duschen nu och skölja av mig!

men ha en jätte bra kväll, puss!


Kommentarer
Postat av: PAM :)

sv: oki härligt!:d

dagen har varit helt okej faktiskt, men önskar att det hade varit varmare osv.. sj?

2011-06-21 @ 20:41:47
URL: http://plima.blogg.se/

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0