trött, hungrig och magvärk- inte min dag!

hej hopp alla där ute!
sitter här vid datorn och har precis gjort en design, en tillfällig tills den andra är klar :)
dagen började när väckarklockan ringde vid halv sju.. gick in i duschen och åkte sedan till stan för att fixa lite grejer..
åkte hem runt ett och la mig på soffan och tittade på film, hade (och har fortfarande) en sån jävla magvärk.. fyfan! hoppas det går över efter maten.. är även riktigt hungrig!

nej, nu ska inte jag sitta och klaga mer.. haha det är ju förfan sommarlov nu och hur skönt är inte det på en skala från 1-10? så jävla gött!
appropå sommarlov och vad jag ska göra under det så fick jag igår en liten överraskning om vad som kommer hända under lovet. Kan tyvärr inte säga, även hur starkt jag skulle vilja så får det inte.. -.-
men nej, ni får ha det toppen alla där ute!
puss!
hur söt är inte denna bild?

Kommentarer
Postat av: sandra

åhh, snälla säg vad det är för överraskning! :D

2011-06-15 @ 10:17:33

what's on your mind?:

Namn:
besöker ofta?

E-postadress: (syns bara för mig)

din bloggadress/ hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0